среда, 18 октября 2017 г.

Модуль 2

Доброго дня!

Сьогодні я  співпрацювала з іншими вчителями й обговорювала ідеї використання ІКТ у навчальному процесі. Я обрала навчальну тему, в якій можна ефективно застосувати метод проектів, виходячи з цілей предмету, якому я навчаю учнів у гімназії. Також, я використовувала комп’ютерні програми та різноманітні Інтернет-ресурси, які допомогли мені створити Портфоліо та нададуть методичну підтримку для підвищення якості результатів навчання учнів:
  1. вікі - для обговорення педагогічних проблем 
  2. блоґи - для проведення рефлексії (написання особистих думок та вражень від процесу навчання на тренінгу) – іноді одноосібно, іноді для групової рефлексії 
  3. спільний Інтернет-ресурс - для обміну педагогічними ідеями 
  4. мережеві ресурси закладок на гіперпосилання потрібних вам веб-сайтів 
  5.  Інтернет-ресурси для спільного редагування документів при роботі в парах та малих групах

У цьому модулі я виконувала наступні завдання:

  • Обговорила шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
  • Систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології;
  • Розглянула приклади Портфоліо; 
  • Переглянула приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні; 
  •  Розглянула шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий